مجتمع مسکونی تَچرا

سامانه اطلاع رسانی مجتمع مسکونی تچرا در شهرستان سمنان

مجتمع مسکونی تَچرا

سامانه اطلاع رسانی مجتمع مسکونی تچرا در شهرستان سمنان

این وبلاگ بمنظور اطلاع رسانی به ساکنین محترم مجتمع مسکونی تچرا در شهرستان سمنان ایجاد گردیده است .

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
نویسندگان

صورتجلسه اولین نشست ساکنان مجتمع

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۶ ق.ظ

با استعانت از خدای سبحان نخستین جلسه ساکنان و مالکان مجتمع 16 واحدی تچرا در ساعت 20 روز چهارشنبه مورخ 30/2/1394 در محل پارکینگ مجتمع و با حضور اکثریت ساکنان برگزار و پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات ذیل اتخاذ گردید .

1-    مقرر گردید تا پیش از برگزاری نشست عمومی دوم ، آقای حجت الله یحیائی مالک واحد 6 بعنوان سرپرست مجتمع و تا پیش از انتخاب مدیر ، فعالیت نموده و نسبت به تنظیم دستور العمل و برنامه ریزی برای نشست بعدی اقدام نماید .

2-    مقرر گردید تا بعنوان پیش پرداخت و بمنظور تهیه تدارکات و خرید تجهیزات مربوط به نظافت ، تابلوی اعلانات ، ریموت کنترل درب کوچک ورودی ، صندوق پیشنهادات و انتقادات ، تجهیزات و امکانات حسابرسی ساختمان ، نظافت اولیه و .... مبلغ 500000 ریال توسط ساکنان مجتمع به سرپرست مجموعه پرداخت  و اقدامات اولیه جهت انجام امور از سوی سرپرست فراهم گردد . بدین منظور خواهشمند است مالکان محترم نسبت به واریز وجه مذکور به شماره کارت 6104337110086145 بنام حجت الله یحیائی اقدام و فیش واریزی را به واحد شماره 6 ( آقای حجت الله یحیائی ) تحویل نمایند . ( بدیهی است ارائه ننمودن فیش واریزی به منزله عدم واریز وجه می باشد ) .

3-    مقرر گردید امکان سنجی اولیه و تخمین اعتبارات لازم بمنظور نصب مولد و همچنین خریداری و نصب دوربین حفاظتی و اقلام مورد نیاز در این راستا و همچنین خرید پادری مشترک و گلدان های راهرو، توسط سرپرست مجموعه به انجام رسد .

4-    با تصویب اکثریت اعضا مقرر گردید تا جلسات نشست ماهیانه بصورت چرخشی و در واحدهای مسکونی مجتمع حداکثر به مدت یک ساعت و نیم برگزار گردد .

5-    مقرر گردید تا در جلسات نشست عمومی تمامی اعضا شرکت و در صورت عدم شرکت در جلسه نسبت به معرفی وکیل با ارائه وکالتنامه اقدام نمایند .

6-    مقرر گردید تا تصمیمات اتخاذ شده در شورای عمومی لازم الاجرا تلقی شده و تمامی واحدهای مجتمع نسبت به رعایت مفاد و اجرای قوانین آن جدیّت لازم را اعمال نمایند .

7-    مقرر گردید با تصویب نشست عمومی نسبت به تغییر شیر آلات نصب شده در پارکینگ و قفل دار نمودن آنها اقدام و با توافق اعضا ،آب جهت شستشوی مجموعه صرفا از یکی از واحدها تامین و هزینه های مرتبت با آن از حق شارژ ماهیانه پرداخت گردد .

8-    بمنظور حفاظت و حراست از مجموعه مقرر گردید تا نسبت به تهیه قفل  پشت بام و ساخت کلید به تعداد تمامی واحد های مسکونی مجتمع اقدام گردیده و مالکان محترم نهایت دقت در قفل بودن درب پشت بام را به انجام رسانند

9-    رعایت سکوت در ساعات استراحت ساکنین ( ظهر و شب ) بر عهده تمامی مالکان و اعضاء خانواده آنان بوده و لازم است تا مالکان محترم  بعد از ساعت 23 نسبت به رعایت حقوق ساکنان در ایجاد آرامش و سکوت صوتی اقدام  لازم را مبذول نمایند .

10-مقرر گردید تا مالکان محترم از باز نمودن درب ورودی ساختمان برای افراد نا آشنا امتناع ورزیده و در صورت مشاهده مورد مشکوک سریعا مدیر ساختمان را در جریان امر قرار دهند .

11-بر طبق مقررات تملک آپارتمان های مسکونی ، مقرر گردید تا از مالکان واحدهای خالی از سکنه مجتمع نیز همانند دیگر واحدهای مجتمع حق شارژ دریافت گردد .  

12-مقرر گردید تا مالکان محترم واحدهای مسکونی بمنظور پیش بینی و اقدام به موقع و کاهش آسیب های احتمالی در هنگام بروز خطر ، اطلاعات دقیق و شماره تماس ضروری را به همراه فرم تعهد نامه به مدیر مجتمع ارائه نمایند .

11-مقرر گردید تا مالکان محترم پس از رویت اساسنامه و  صورتجلسه مجتمع نسبت به تکمیل  و امضاء فرم پیوست و ارائه تعهد لازم در خصوص پایبندی به مفاد اساسنامه اقدام  و فرم مربوطه را به همراه فیش واریزی به واحد شماره 6 تحویل نمایند .

این جلسه در ساعت 22 با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد به پایان رسید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۳
حجت الله یحیائی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">